Jom Bersama Hamas & Rakyat Palestin

Jom Bersama Hamas & Rakyat Palestin

Apr 11, 2009

BULETIN 11 APRIL - KEMASKINI TERHADAP 'LAYOUT' BLOG JOM TERNAK KAMBING

Assalamu'alaikum pengunjung semua...


Wajah baru Blog 'Jom Ternak Kambing'

Pihak kami telah membuat kemaskini terhadap 'layout' blog ini di mana tajuk-tajuk utama bagi "Maklumat & Panduan Asas Penternakan Kambing" kini disusun di 'side bar'. Apabila diklik, tajuk-tajuk ini akan keluar sebagai 'pop-up' manakala mukasurat utama Blog Jom Ternak Kambing tetap berada di skrin anda. Ini bertujuan memudahkan pengunjung untuk melayari blog ini bagi mendapatkan maklumat serta menjadikannya lebih 'user friendly'.

Kami berharap anda semua mendapat menafaat dari usaha kami yang sedikit ini.

Sekian, terima kasih.



Kunjungan Pak Saleh Wibowo dari Indonesia

Hari ini kami di AsSakinah Agro Farm merasa berbesar hati kerana menerima kunjungan Pak Saleh Wibowo bersama isterinya dari Jakarta, Indonesia. Beliau merupakan seorang ahli perniagaan yang kini mula menceburkan diri dengan penternakan domba garut di Jogjakarta.

Kedatangan beliau adalah tanpa dijadualkan, dan kami tidak pernah mengenali sebelum ini. Alhamdulillah dengan wujudnya blog ini beliau mendapat alamat kami dan mengunjungi kami di ladang demi mengenali dan mewujudkan jaringan dengan kami dan juga penternak di Malaysia.

Kami berharap pertemuan ini bukanlah yang pertama dan terakhir, bahkan suatu permulaan kepada kepada pertemuan-pertemuan akan datang, InsyaAllah.


Bergambar bersama Pak Saleh Wibowo dan isteri di akhir lawatannya.


2 comments:

Anonymous said...

Pak Haji,
Terimakasih untuk penyambutan yang hangat di Farm Cik Haji...... Semoga silaturahmi ini bersambung di kemudian hari wass ---- Saleh Wibowo

As-Sakinah Agro Farm said...

Sama2...semoga kita berpeluang untuk bertemu lagi di waktu akan datang. Terima kasih.

Salam...